1 בספטמבר 2007

לא סתם עוד המלצה לסרט

בשנת 1995 יצא לאקרנים הסרט ”לפני הזריחה”, זהו סרט על זוגיות המתאר מפגש בין אמריקאי לאירופאית בזמן טיול של השניים באירופה. הסרט הוא מאוד יוצא דופן ממה שרגילים לראות בסרטים מאותו הז’אנר. העלילה סובבת סביב יום אחד בלבד, היום בו נפגשו השניים.

לפני הזריחה - תמונה מתוך הסרט

תשע שנים לאחר מכן, בשנת 2004, הופק סרט ההמשך “לפני השקיעה”. הסרט מתאר עוד יום בחייהם של השניים תשע שנים אחרי שהכירו לראשונה. הסרט השני בסדרה כבר הלך הרבה יותר רחוק, אורכו כשעה וחצי, וזהו בערך הזמן שחולף בעלילת הסרט עצמה מתחילתה ועד סופה. דבר נוסף, בסרט אפשר לראות סצנות די ארוכות שצולמו בפריים אחד, מה שודאי הצריך השקעה גדולה יותר מצד השחקנים.

לפני השקיעה - תמונה מתוך הסרט

הטקסטים בשני הסרטים הם פשוט נהדרים ולחלוטין מחפים על העובדה שמבחינת עלילה לא קורה הרבה. השחקנים הראשיים הם איתן הוק (גאטאקה, יום אימונים מסוכן) וג’ולי דלפי.

למרות שהסרטים די ישנים אני ממליץ בחום לצפות בשניהם. אני למשל, שמעתי תחילה רק על הסרט “לפני השקיעה” וצפיתי בו לפני שהספקתי לראות את הסרט הראשון. האמת, זה רעיון לא רע בכלל לצפות בסרטים בסדר הפוך.

עוד סרט באורך מלא

לאחר שכבר הבאתי לינק לסרט ”שודדי עמק הסיליקון”, ניתקלתי בסרט נוסף שניתן לצפייה באורך מלא ב- YouTube. שמו של הסרט הוא “Four Eyed Monsters”. כמה מכם עשויים למצוא את הסרט נחמד לצפייה. צפייה מהנה: